vetu03 Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Hei, har lett igjennom alt av nettbutikker som jeg kunne komme på, og fant bare 2 som solgte alu rør og bender. Den ene fikk inn det som manglet i mai og den andre var i sverige. Noen som hvet om noen som selger dette på nettet?! Skulle ikke tro dette ikke var så vannskelig å finne, men jeg har tydelighvis lett på feil sted. Forslag?! Mvh Vegard
Gunnar Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Hva slags dimensjoner og til hvilket formål? Jeg kjøpte alurør til luftfilter (konfilter) hos Mobilsentrum.no. Har forresten en bend derfra å selge deg for en billig penge hvis det er det du er ute etter.
Morty999 Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 torshov har vell også fått alu rør.. biltema og trur jeg.. samt blåe silikon slanger..
vetu03 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 76mm 3" Nja, er til luftfilter foreløpig. Men skal brukes som rør til kompressor og intercooler hvis det blir noe av. Men er først og fremst ute etter 76mm 45grader. Maxam har ikke den dimensjonen jeg trenger. Er utsolgt.. Hos gundersen fant jeg det ikke:s Ser jeg dårlig eller? Takk for svar. Får sjekke litt.
wracul Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 på ebay får du både silikonfittings, klammre og 2-4" alurør i bøtter og spann for 1000,- inkl frakt og mva
ehrnst Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 stikk hit: http://www.biltema.no/products/product. ... mId=130922 der har de akkurat det du trenger. selv kjøpte jeg ic-sett på ebay, men tenkte å prøve 3" tema style til filteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå