JE Motorsport Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Originale m-tech/motorsportchassi stab.stag foran og bak selges, disse satt originalt på min E36 328coupe. Svært gunnstig å bruke for de som har E36 sedan og ønsker bedre respons/stivhet i bilen. Så det ikke er noen tvil, så er dette stagene under bilen! Gi Bud! Ilustrert foto, her er staget rødfarget: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Tykkelse på stab.staget bak er 18mm. Skal få målt foran, innen kort tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Tykkelsen på stab.staget foran er 25,5mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det er meget effektivt å sette på tykkere stab.stag, dette gjør at bilen ikke krenger så mye som normalt i sving.Bilen vil også virke mer stabil, samtidig som styreresponsen blir bedre. Bare for å ha satt en pris, så kan jeg si 600,-kr + evnt frakt samlet Disse koster nye 1250,- kr pr stk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Passer disse på touring og må foringene byttes til større? Har nemlig nye foringer liggende til de standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Passer disse på touring og må foringene byttes til større? Har nemlig nye foringer liggende til de standard. Ja, stab.stagene passer på touring også Tror ganske sikkert du skal klare deg med standard foringer, men i utgangspunktet er de jo større de også når staget er tykkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Finn ut pris på frakt. Jeg handler gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 passer de 98 mod E36 318i sedan? hvis ja, vil jeg gjerne vite prisen du har tenkt på de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 passer de 98 mod E36 318i sedan? hvis ja, vil jeg gjerne vite prisen du har tenkt på de:) Ref. Joar'n: Bare for å ha satt en pris, så kan jeg si 600,-kr + evnt frakt samlet Disse koster nye 1250,- kr pr stk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 ++SOLGT++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå