Synizter Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Har en 92mod motor som er i bra stand. Kjørte med den sist på Skjærtorsdag og den er nå demontert og står klar på palle til henting. Alt man trenger følger med! Jeg betaler ikke frakt! Den har gått 65000km og det er ikke en eneste ulyd i motoren! Første mann til mølla får den ganske billig! Gi bud! Høystbydene over 5000 får den! Send pm vis du er interisert! Kun seriøse hendvendelser Motoren står i Porsgrunn
iNthe Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 en 92 mod 320 motor som kun har fått 65000 km? det var en UVANLIG lav kilometerstand når du bare krever 5000 kr for den.. skeptisk..
AlXz Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Har u regnr. på bilen den stod i..? Denne motoren stått i bilen hele tida..?
Synizter Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Det er en gammel ambasadebil som har blitt kjørt svært lite. når jeg fikk den så hadde den gått 43000km. Har Prøvd å kreve mer for den men ser ikke ut som noen vil gi stort. Jeg har ikke sagt at jeg selger den for 5000. Neste gang du skal utrykke din skepsis så kan du gjøre det over pm eller så kan du si hva du vil på din egen annonse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå