Knudsen Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Heisann. Jeg har en bmw 535 1990 mod. og jeg vurderer å selge den, men jeg er usikker på hva jeg kan få for den. elelr hva disse bilene ligger på... så jeg lurer da på om det er noen som kan hjelpe meg med dette? den er hel og pen. hvit. ikke rust. ingen skader, hel og pen utvendig og innvendig. stoffinteriør. manuel. Er det noen som vet hva disse bilene går for sånn at jeg har noe å gå utifra? og vurdere selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Steike den bilen var fin... Er det 24ventiler motoren i den?.. Er mulig eg e interessert i å kjøpe, så send meg en pm når du har funnet ut hva du vil ha og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Denne så fin ut altså! Syns du minst burde få 40 for denne! Kommer litt ann på hvor langt den har gått osv. Er regnr tilfeldig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Fin bil du har der Ville ikkje solgt den får noe under 50000kr. Hvor langt er den gått da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads_B Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 meget fin bil Disse bilene er 12 ventilerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudsen Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 12 ventilert ja. Fått på litt xenonlys og diverse græier. gått 236 000 nå. men ikke råne kjørt. for det meste LEngre kjørt mens jeg har hatt den. hehe... Ække alle som leger merke til reg nummeret:P (heldighvis ikke dem man møter på veien;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå