skrolf Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 kan byttes i anna bil eller båt pluss mellomlegg fra meg eller deg. feil me bilen: dørhandtaket på passasjerside har løsna innvendig. bagasjeluka funka ikkje åpnern på. lekker litt vatten i dørken. mangla et blinklys glass framme. servoen fungerer ikkje. ser greit ut for rust. bra motor å g lader! heilt nye nokian hakkapelita piggfritt.. kom med bud / bytteforslag! mongorolfen@hotmail.com Ring for info! 93253554 SMS blir IKKJE besvart!!!!! års avgift er ikje betalt å skilt blir levert inn..
Erik E30 Einum Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 års avgift er ikje betalt å skilt blir levert inn..Du slipper fortsatt ikke å betale årsavgift med mindre du skroter bilen i dag, 25. mars! Så lenge bilen var registrert 1. januar og den ikke skrotes så må du betale årsavgift. Dersom den ikke er registrert i perioden 1. juli - 31. desember så kan du søke om å få tilbakebetalt halve årsavgiften - samme prinsipp som at det er halv årsavgift på bler som registreres etter 1. juli.Tenkte bare jeg skulle opplyse om det, for med mindre det skyldes manglende EU-godkjenning er det ikke noe poeng i å levere inn skiltene nå. Har gjort samme tabben selv for en del år tilbake, leverte skilter en uke før betalingsfristen gikk ut...
skrolf Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 års avgift er ikje betalt å skilt blir levert inn..Du slipper fortsatt ikke å betale årsavgift med mindre du skroter bilen i dag, 25. mars! Så lenge bilen var registrert 1. januar og den ikke skrotes så må du betale årsavgift. Dersom den ikke er registrert i perioden 1. juli - 31. desember så kan du søke om å få tilbakebetalt halve årsavgiften - samme prinsipp som at det er halv årsavgift på bler som registreres etter 1. juli.Tenkte bare jeg skulle opplyse om det, for med mindre det skyldes manglende EU-godkjenning er det ikke noe poeng i å levere inn skiltene nå. Har gjort samme tabben selv for en del år tilbake, leverte skilter en uke før betalingsfristen gikk ut... bilen e eu til november..
Erik E30 Einum Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Da kan du jo likegodt beholde skiltene og bruke den. Om den skal EU-godkjennes i november så søker du om utsetelse en måned eller to, og leverer skiltene før jul, dersom du fortsatt har bilen. Som sagt, ikke noe å hente på å levere de nå.
skrolf Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 okai.. skal bytte bilen i bmw ej.. så du meina skitla kan stå på uten ej betala avgifta ?
Erik E30 Einum Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Så lenge du ikke leverte inn skiltene før nyttårsaften 2007 så må du uansett betale årsavgift for 2008. Enten det eller skrote bilen senest i dag! Om du ikke betaler så får du purring med gebyr på 280,- kr eller deromkring. Betaler du ikke den så blir det enda dyrere og du får ikke oblat før du har betalt. Uten oblat klippes skiltene om du dumper bort i en kontroll eller om Politi tilfeldigvis kommer over bilen din. Poenget mitt er; du har skilt på bilen nå = du må betale årsavgift. Forresten kan du godt lese pkt 1.2 og hele pkt 2 her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547
stiann Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 ca pris på bilen? har du bilder av den? hvor langt har den gått?
skrolf Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 ca pris på bilen? har du bilder av den? hvor langt har den gått? rundt 20 - 25.. gått 207.. legg til mongorolfen@hotmail.com du så sende ej bilde.. eller sjekk autodb.
stiann Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 ok synd det ikke var skinn i bilen din, men skal tenke litt på den jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå