Gå til innhold

Noen som vet om noen felger som passer på E36 uten valsing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal kjøpe meg sommer felger nå men lurer på hva som passer på min E36 uten at jeg må valse eller noe, noen som har noen tips til felger eller vet hva ET osv som passer på E36 uten og gjøre noe. Takker for alle svar 8)

Skrevet

sett på en felg du vet dimensjon og innpress på.. Også måler du hvor langt ut til skjermkanten det er.. og hvor langt inn til dempern det er..

Hvis det er 3 cm ut til skjermkanten og over 2,54cm inn til dempern kan du bare gå opp 2" brei felg med samme innpress.. Ellers kan du jo flytte innpresset for å få felgene til å bygge ut.. Men det er ikke lov å endre innpresset med mer enn 7,5mm på hver side.. Altså ET34,5 er det minste som blir godkjent uten papirer..

Skrevet

Finn deg noen 8/8,5" x 17/18 med innpress på 35-42. Det passer E36 uten valsing.

Du kan også ha opptil 9, og 9,5" bred felg, men da må du opp på 42 og eller mer i innpress for å få det innafor skjermen.

Det mest kurante på e36 er uansett 8/8,5"x17

Skrevet

Hmm rart jeg ringte til de og svartet jeg fikk da var jeg er alene på jobb kan ikke finne det ut for deg, du må ringe igjen på mandag:(

Skrevet

Kurrant inpress ja, men når felgene bak er 9,5" brede stiller det seg litt anderledes. Trodde ikke 255-dekk skulle gå rett på, hvertfall ikke med litt senk

Skrevet

hvorfor ikke ta kontakt med ein av våre annonsører?? ta www.styling-tech.no for eksempel.... de har ein megakampanje på felger og dekk pakker... og har stålkontroll på ka som passe på E36 da de her hatt flere demobiler av den typen..... ring og spør etter Svein Erik...da får du svar på alt du lurer på ang felger til din e36 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...