opasb Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har en 86 modell bmw 320i da jeg har vært og kræsjet min..i front... vurderer jeg og skaffe en delebil.... for og bytte : støtfangere/panser/skjermer/støtfangere osv... passer dette fra en 316/320 1989modell?? hvor mye ombygginge blir det? mvh Martin
conan Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Alt sammen skal bare være og skru over tror jeg. Eneste jeg vet er at kontakta inn på linselysets nærlys må byttes, da denne ikke er den samme som pre. Sånn var det i allefall på min.
opasb Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 ah..har du gjort dette ? noen flere som vet dette?
Betakaroten Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Bakfangeren vil gå litt "inn" i skjermene bak da det er litt forskjell på pre-facelift og facelift. Baklyktene passer ikke og du må kutte slepekroken i front for at faceliftfanger skal passe. Uansett så er det ikke store operasjonen som skal til. Hvis du er nøye så blir det veldig bra. Dette har jeg lest på div forum, ikke gjort selv.
conan Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Men mente han ikke bare fronten da? Var det jeg trodde. Hvis han mener bak oxo blir det litt mere jobb ja.
opasb Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 takk for tips..drar og ser på delebil i morgen da mente først og fremst fremme... men må ha ny fanger osv bake og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå