Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var i fjordparken i natt, må jo nesten dit å ligge litt sidelengs når muligheten byr seg:P Var en som hadde klart å kjøre rett i en lyktestolpe der da, så den var jo brekkt i 2. Gode muligheter for at jeg er med den 20.apr.

såpass ja,var det ny bil som kjørte i stolpa????:)

Skrevet

Gjelder å ta det rolig.. Hvis jeg skal ditt så skal jeg skru ut pluggene å knuse de før jeg gjør noe annet.

Men du mikke. Ta med deg den her DC konverteren. så jeg får lånt den litt? så husker du ekstra sikring :wink:

Skrevet
Gjelder å ta det rolig.. Hvis jeg skal ditt så skal jeg skru ut pluggene å knuse de før jeg gjør noe annet.

Men du mikke. Ta med deg den her DC konverteren. så jeg får lånt den litt? så husker du ekstra sikring :wink:

skal gi bedskje videre til mikke jg:)

Skrevet
Yes gjør det :D For håpe værgudene er med oss den søndagen :wink:

ser ikke veldig lovende ut akkurat for øyeblikket.. hehe, jeg kommer hvis været er bra og snøen er borte, da jeg bare har sommerdekk på bilen..25032008203xm7.jpg

Skrevet
midnigthclub kan gå og dø for min del.. faen for en gjeng med TULLINGER!

men jeg kommer nok den 20 april.. :) kanskje med en eller annen bmw.. hehe

Og åssen grunnlag har du og si det på,jeg er med der,og kan ikke si det er så veldig mange tullinger der,jeg kjenner vel ca 90% av folka.

Hvis det er for mange tullinger der kan du vel bare holde deg hjemme.

Det er vel den klubben som har samlet mest folk i distriktet,med masse feite biler,egen dj og grilling. Så du kan godt komme med en grunn for og komme med en sånn uttalelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...