jensemann23 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei. Skulle sette på de nye brukte demperne bak på E36 i dag, men fant ut at det er forskjellige gjenger på de gamle og de nye (på toppmutteren) På gs bildeler ser jeg ingen forskjell(M10x1-8 står det på både 318 og 320i. De demperene jeg skal ha på er egentlig til 320i. Det skal jo være likt bak på disse to. Det var fingjenger på den gamle demperen, men grovere gjenger på den nye. Hvilken dimensjon er dette?? (er fra før 6/92 forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hmmmmm... bytta på min også, og det var litt forskjell, men skrudde de bare på og tenkte ikke mere på det... dette var en 318i-91 e36... så lenge du har mytterene som skal på, er det vel ikke noe stress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 det er det jeg ikke har:S Må skaffe muttere. På gs nettsiden ser det ut som om det er likt på alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hmmm... har du ikke en jernvareforetning eller noe lignende i nærheten? de burde jo ha nok av muttere til deg eller bilrekvistita butikker har nok også noe på lur... muttere bør du kjøpe på butikk, så du vet det passer... men du kjøpte de brukte? kan jo være at han glemte å sende dem med da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå