Terje320d Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Bakdøren på passasjersiden har låst seg i lås.. Sentrallåsen funker ikke, og den vil ikke låse seg opp om jeg drar i håndtaket på innsiden.. HVA SKAL JEG GJØRE?? Når jeg drar i håntaket kommer "knoppen" opp.. Men faller ned igjen når jeg slipper.. Får heller ikke til å åpne døren på utsiden mens jeg holder opp "knoppen" "knoppen" = låsetappen oppe på dørra.
svaland Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Prøv med ståltrå og åpne den fra utsiden, ned langs vinduet. ikke vanskelig egentlig, så får du den ihertfall opp. hehe....
TexWiller Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Det er låsekassen som har kilt seg. Det du må gjør er: Ta ut baksetet, løsne boltene i dørhåndtaket,løsne de klipsene du klarer, rull ned vinduet ta tak i dørtrekket å rykk det oppover (du må ta i skikkelig) Du ødelegger noen klips å i værste fall dørtrekket. Men du kommer ivertfall til låsekassen slik at du får åpnet døra.
Terje320d Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Ok.. Takk for svaret.. skal prøve dette.. Ingen andre som vet mere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå