Jørgensen Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei Selger min 525 91-mod fordi den ble kjørt av veien og har ikke tid å fikse den før eg skal i millitæret. Den ble eu godkjent for under et halvt år siden og var daglig i bruk før smellen. Motoren går veldig fint selv om den er rullet 295000km. Dynamo er nettopp skiftet. Det som må fikses er noe kosmetisk pluss styrestag som er knekt i festet. Uten om det på bildet er det litt rust og et slitt førersete men ellers er den meget pen. Bilen står i bergen så det er bare å komme og se. Bilder av skaden ligger under men bilder av resten kan sendes ved interesse eller så kommer de ut her snart. Bare å ta kontakt hvis noen lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 kjørbar? pris? girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Den er ikke kjørebar sånn som den står nå. Styrestaget må fikses før den kan kjøres, så det trengs bilhenger for å flytte den. Det er manuel gir på bilen. Girkassen er helt fin. Ingen ulyder og ikke treig på noen av girene. Hvis jeg ikke får bud over 10000 er det ikke vits for meg å selge bilen. Da beholder jeg den selv og har det som prosjekt neste sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASB Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Står ganske tydlig SOLGT på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg