stjerna Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Naboen hadde noen OZ CERES på sin e34. Felgene trenger ny lakk en og en runde i dreiebenken så kanten kan bli polert opp igjen!! Har sett sånne hjul før for lenge siden på e36, men noen her som har noen bilder av disse hjulene på en e36?? Så jeg har noe å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Grymme felger OZ ceres. Sikla på de mye etter at jeg hadde de på en tidligere e36! Har lyst på igjen Sånn går det når du selger bilen til uforsiktige folk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 touring her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hmmm!! Ser bra ut det!! Gleder meg nå Noen som har bilde av de på en coupe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Hadde bilde av en e36 coupe med ceres før, men fant det ikke nå Her har du ialefall på en E34 touring og på min gamle e46! Gromme felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå