Upperhouse Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Som sagt skal jeg selge er STRØKENT interiør til E36 Coupe. Interiøret er "rullet" KUN 120 000 km, og er som nytt å se til. Absolutt ingen tegn til slitasje. Alt virket som det skal. Dette er det nye interiøret og er fra en 95 mod u/ varme. Det følger ikke med sidepaneler. ( Med mindre noen har sidepaneler i grått skinn til meg ) Kom med bud. Ikke skambud takk! Jeg føler jeg minst må ha 1500 - 2000,- for det, da dette er veldig strøkent! Men som sagt, kom med bud Bildene taler for seg...
opt Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Er heldig hvis du får gitt det bort. De fleste som har slikt til overs ender opp med å kaste det. Bare til info.
Upperhouse Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Er heldig hvis du får gitt det bort. De fleste som har slikt til overs ender opp med å kaste det. Bare til info. Det er noe sant i det du sier. Hvis det slitte gamle stoler forstår jeg deg veldig godt. MEN, dette interiøret er faktisk VELDIG strøkent til alder og kjørelengde. Så jeg tror faktisk mange kunne ha trengt dette interiøret for å heve kvalitetsinntrykket på sin bil interiørmessig. Det er faktisk en veldig enkel og rimelig måte å oppgradere bilen på. Og hvorvidt dine synspunkt om dette er, er jeg ikke interesert i å høre om dette i min salgstråd. Bare til info...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Er heldig hvis du får gitt det bort. De fleste som har slikt til overs ender opp med å kaste det. Bare til info. Kastet mitt jeg å... Sikkert et større marked for disse om 15 år når folk begyner og resturere tilbake til orginal stand Er ikke meningen og ødlege salgstråden din, men og dele kalde fakta desvere
Gjest Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Tror nok at du kan klare å få noe små kroner for det da.. Verre med orginale lykter til e39.. prøvde å selge et par for 100,- men ingen ville ha:p
Gjest Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 du må nok gi det bort el kaste ja.. hadde det vært sort så kunne du langet litt, hadde det vært sport kunne du fått en del, selvom det er grått.. synd det er sånn, men sånn er det.. kommer du over en om har prikk likt og har utslitte framstoler får du jo solgt for 1000kr sikkert. men hvor ofte finner man utslitte std seter? ikke vær dag. er som regel sport setene som er slitt, også 4 dørs bila har oftere slitt framstoler i std enn coupe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå