Bushnell Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 har fått et lite problem med bilen min i det siste, det er sånn att hvis jeg kjører på første gir eller andre å slipper gassen å ruller uten gass på rundt 1000-1500 omdreininger å gir på igjen, så skjer det ingenting det første sekundet, så skyter den i veien å går helt normalt ellers.. akkurat som den ikke får nok luft eller for lite bensin i starten.. er det noen som har peiling på hva det kan være? sjekket luft filtere å det så ikke spesielt tett ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 ingen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Coil? Tenning..? Hadde lignende på en M50b25, men da smalt det noe jævli i manifolden når den var varm og jeg ga jernet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 det smeller ikke eller noe, har også lagt merke til att det er som regel hvis jeg parkere bilen når den er varm i 5-20 minutt å kjører igjen att det som oftest skjer.. skjer sjelden når den er helt kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 noen som har noen forslag? har bare et kjapt spørsmål til også.. skal bytte hjullager bak, er de pressa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 noen som har noen forslag? har bare et kjapt spørsmål til også.. skal bytte hjullager bak, er de pressa? bilen min var noe lignende var ofte slik at når jeg skulle kjøre så var det nesten ikke respons på gassen, så jeg ga jo litt mer gass også bare plutselig skjørt den fart for da virka den som den skulle. men da gikk den også uregelmessig ugjevnt på tongang. kort stund etterpå Røy coilen (viste seg at den ikke altid fikk gnist på syl nr4.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 okei, men på min så drar den ikke i heletatt, den liksom butter, å så tar den i veien etter et sekunds tid.. skjer som oftest når bilen har stått varm litt å jeg begynner å kjøre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hmm...jeg vet ikke hva problemet kan være,men en venn av meg med en e30 m20b20 har samme problemet,den har alltid treg respons på gassen.man kan gi "flat fjøl" å da tar det ett sek eller to før den reagerer... så du er nåkk ikke den eneste med dette problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 sjekk om du itj har dratt løs ledningen til gassregulatoren, hvis du har sjekket luftfilteret så har du nesten garantert dratt den løs litt.... standard feil... kontakten sitter i forkant av innsuget ledningen går fra LMM til innsuget hadde samme feilen når jeg kjøpte bilen brukte elektrorens og satte på plass kontakten ordentelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Har nok ikke dradd den løs da det skjedde før jeg sjekket luftfiltere, siden det var det som var grunnen til att jeg sjekket det, men jeg kan sjekke den ledningen likevel, vet jo aldri den kan jo ha løsna gjennom vinteren etter all ristinga på dårlige veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Bytt plugger. 318iS spiser plugger te frokost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå