Gå til innhold

Montering av M-tech speil til E46

whein10
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig noen uoriginale M-tech speil i fra KOED med 12 pins plugg til min 2003 mod. E46 touring. Dessverre viste det seg at min bil hadde 6 pins plugg, og at KOED innrømmet feil på ett parti speil. De sa allikevel at man kunne skjøte kabler ved å benytte fargekoder. Utfordringen var allikevel at fargekodene var forskjellige på gamle speil/nye speil. Er der noen på forumet som vet om noen som har skjøtet kabel på denne type speil? Legger ved link til speil som er kjøpt:

https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord=

Det er tag nr. www14571 som er speilene jeg har kjøpt.

Med andre ord ønsker jeg å vite hvilke kabler som skal skjøtes med hverandre.

På forhånd takk for all hjelp og et godt forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med når jeg kjøpte speil fra gs. Men jeg fikk nye speil. Ifølge gs var det mulig å flytte over kablene fra de orginale speilene. Disse skulle være godt merket, du må altså som jeg forstår det, åpne speilene og flytte over orginalkabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånt er alltid like kjedelig!

Det som er en mulighet er evt å måle deg frem til hvilke kabler som er hva.. det burde ikke være noe problem.. da vil du hvertfall få speilene dine klare fortest mulig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar. Ja, jeg har anledning til å levere inn speilene og få pengene igjen. Men jeg har allerede lakkert dem i Saphire svart perleeffekt. Så det er litt surt å gi opp nå. Venter og ser om noen har andre gode svar til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ingen som har koblet dette om før?

Jeg klarte og koble om høyre side, det gikk bra.

Men når jeg skulle koble om venstre siden var det verre da ledningene skal inn i den lille boksen som styrer speilene.

Skjønte ikke helt hva som skulle hvor der..

Noen som vet dette og kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...