oro2 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Når min bil har stått parkert med håndbrekket på, henger bilen som regel igjen litt før den slipper. Den henger mer igjen jo lenger den står parkert, og jo hardere jeg setter håndbrekket på. I sted skulle jeg starte den etter at den har stått i en uke, og da stod den veldig fast.. Virker som det er lettere å få den til å gå fremover enn bakover når den henger fast. Det kjennes ut somd et kun er på venstre side den henger fast. Noen som vet hva dette skyldes? Er det lett å fikse selv? Er det dyrt å få andre til å gjøre det? Bilen er 316 e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Er nok rust i bremsemekanismen eller inni strømpa til håndbrekkvaieren...du får demontere og pusse litt viss det er baki trommelen. Viss ikkje det hjelp må du sikkert bytte vaieren. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 prøv å demontere trommelen og mov opp den armen som beveger seg inni der. Spray på litt rustløser , men pass på å tørk vekk overflødig olje og ikke få olje på båndene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå