330xi Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Info finnes her: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
330xi Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Er forresten null stress å plukke av kompressoren om man vil ha den orginal igjenn! Har alle orginale deler, og ingenting er ødelagt/modifisert!
Alex88 Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Kor mange hk er det med komp =? Jeg tror det er nærmere 360 hk, så en annen 330 med ESS kompresor den hadde 360hk.
330xi Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Har ikke noe papirer på ytelsen, men det er vel 300+ Så mye som 360 er det nok ikke, dette kompressorkitet er uten intercooler.
Alex88 Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Har ikke noe papirer på ytelsen, men det er vel 300+Så mye som 360 er det nok ikke, dette kompressorkitet er uten intercooler. Er den registret med kompressoren?
330xi Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Har ikke noe papirer på ytelsen, men det er vel 300+Så mye som 360 er det nok ikke, dette kompressorkitet er uten intercooler. Er den registret med kompressoren? Nei.
Alex88 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Har ikke noe papirer på ytelsen, men det er vel 300+Så mye som 360 er det nok ikke, dette kompressorkitet er uten intercooler. Er den registret med kompressoren? Nei. Har du blitt stoppet? eller har du hatt no pes for at den ikke er registret, f.eks EU kontroll?
330xi Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Har ikke vært på EU med den enda, men fikk målt utslippene på den en gang jeg var på verksted og dem var langt innafor grensen. Skal forøvrig på EU innen juni, men regner med det skal gå bra! Har også blitt stoppa i teknisk kontroll, men det er aldrig noen som har spurt. Det ser jo egentlig ganske "orginalt" ut under panseret. Bare et alurør med et åpent filter på, og toppen av kompressoren som vises Her er fra byggingen. Så og si ferdig.
Anbefalte innlegg