Rabies Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Er det noe jeg bør være oppmerksom på ved bytte av dash i en E36 compact? (Skjulte skruer/klips/ledninger... Andre ''feller'')
opt Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Sitter noen skruer mellom hanskerom og varmeapparat som ikke er så greie. Det er bare å ta av alle panelene rundt først og så lete seg frem til skruene, det er ganske mange totalt. Sitter noen ekle helt fremme ved frontruta også, under de luftkanalene. Regn med en hel kveld på jobben.
-Anders- Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Første gang jeg bytta dash i min coupe, brukte jeg vel en 6-7 timer på demontering/matpause/montering. Er ikke noen vanskelig jobb egentlig. Men tar litt tid hvis du ikke har gjort det før.
-Sammy Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Dette var iallfall det jeg fant i Haynes boken da, du har den kanskje selv ? Hvis ikke så si fra om du trenger noe mer
Rabies Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Takker og bukker;) Ble litt klokere nå. Har haynes boka, men syns det er så knotete forklart:?
-Sammy Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 ja den er litt sær på noen av forklaringene ja, men sånn er den nu bare. Svensk eller engelsk utgave du har ?
Rabies Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Har den engelske. Den svenske skjønner jeg ikke en døyt av:? Men nå er dashen kasta ut. Så blir det spennende å se om jeg klarer å montere den nye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå