kristian88 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 hei. liste over ting som jeg trenger til min bmw e34 525i 24v turbo 88 mod ta kontakt om du har noe at det. m5 front fanger eller orginal men da må den være diamantsvart m5 diff 540, m5 bremser v8 front og panser 1261200400 orginal jerne, eventuelt brukt jerne men turbo chip i. kupe vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har kalipere til 540 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har en original frontfanger i diamantsvart. Uten skader, men en del steinsprut. Har også en del E34/E32 deler + M50B25 (256S1) motordeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 frontfanger kan jeg være intriset i. har du filter hus som man kan koble på oljekjøler??? hvor holder du til da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 frontfanger kan jeg være intriset i.har du filter hus som man kan koble på oljekjøler??? hvor holder du til da?? Er ikke uttak til oljekjøler på filterhuset dessverre. Jeg holder til like ved Otta i Oppland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 jeg skulle ha hatt front fanger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 jeg skulle ha hatt frontfanger jeg Jeg har 2 stk originale frontfangere i fargen diamantsvart. Den ene er fra manuellgir-utgave ("tett gitter") hel og pen. Den andre er fra automat ("åpent" gitter) som også er hel og pen. Begge har noe steinsprut, men er temmelig fine! Begge har også hatt tåkelys originalt, så har mao. tåkelysfester. Send PM ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå