mr_tollefsen Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Hei. Er ny på forumet og har ikkje vert borti BMW før, so håper noken kan hjelpe meg litt Har ein 318I som ikkje starter. Den får ikkje gnist. Har skifta coil men kjem ikkje straum ut fra coil noken so har vært borti d samme el veit koffor den e slik?
Are. Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 har du sjekket at du har strøm fram til coilen når du slår på tenningen da?
jallaask Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 kan vere motorstyringa....hadde ett lignende problem og da skifta eg hjerne og var kvitt prolemet....har du sjekka motorstyringrelèet på torpedorveggen? er ikke sikkert på om det har noe me det og gjøre men vil neste tru det? er ikke sikker......i tilfelle du treng deler har jeg enn motor stående som du kan få deler billi...den skal vekk:)
mr_tollefsen Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 har ikkje sjekka releet... skal prøve å skifte hjernen Men info om den motoren? trenger ein motor til ein anna bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå