snerk Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Medeli DD-305. Helt ny og uåpnet. Selges for høystbydende over 1200 kroner. Porto koster 109 kroner. Kan også hentes/bringes i stavangerområdet. DD-305 har 25 ferdige slagverk, 215 lyder, 2 pedaler og mye mer. I tillegg til dette har den USB-tilkobling, slik at du enkelt kan koble den til pc for opptak. DD-305 er liten og lett. Det medfølger trommestikker og alt du trenger av kabler. De innebygde høyttalerne har en fin klang som gjennskaper trommelydenepå en flott måte. 100 innebygde sanger. Spesifikasjoner: 7 trommepads med trykksensitivitet 2 pedaler (basstromme og hi-hat) 215 lyder 25 slagverk 5 brukerprogramerbare slagverk 100 sanger 1 demosang Tilkoblinger: DC 12V Basstromme Hi-hat Hodetelefoner USB (MIDI inn/ut) Dimensjoner: 50 cm bred 37 cm dyp 15.7 cm høy http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1063 http://www.audio-media.no/aspx/produkt/ ... plid=22985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 1200,- inkludert frakt mente jeg. Har selv disse "trommene", og er virkelig å anbefale dersom du liker å tromme litt. Kan brukes av både de som har spilt trommer, og av amatører. Ble også imponert av lyden, det høres ut som ordentlige trommer. De er også følsomme for hvor hardt du slår på de med trommestikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 hmmm, kan kje heilt forestille meg kossen det e å spille på det, då eg e vandt med vanlig slagverk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 He he, det skjønner jeg godt. Men for de som ikke har plass til et trommesett, kan dette være et alternativ. Eller for trommiser på hyttetur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Kan du tegne inn på bildet ka dei forskjellige trommene e? Klare ikkje heilt å forstå ka som e hi-hat, skarptromme, tam-tam osv.. Går det ann å koble til høretelefoner til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Slik jeg tipper utifra "standard oppsett" : Øverst venstre: Crash-cymbal Øverst høyre: Ride-cymbal Midt venstre: High-tom Midt høyre: Mid-tom Nederst høyre: Low-tom Nederst venstre: Hi-hat Midten nede: Skarptromme Venstre pedal: Hi-hat Høyre pedal: Basstromme (trommestikker ligger underst) hehe.. Helt klart at et slikt instrument, og digitale trommer generelt er et godt alternativ for de som ikke har allverdens plass, dette settet ser jeg gjerne for meg i et lite hjemmestudio etc. Men for den proffe musiker, og GODE hobbymusikant, så er det ALDRI noe som slår the real deal! sorry! Har selv spilt slagverk i korps fra jeg var 6 til jeg var 19, og elektriske trommer var aldri noe tema desverre, verken til øving eller noe annet... Men som sagt, meget plassbesparende, men det er nok det eneste positive jeg ser! fake-lyd blir aldri ekte-lyd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Helt klart at et slikt instrument, og digitale trommer generelt er et godt alternativ for de som ikke har allverdens plass, dette settet ser jeg gjerne for meg i et lite hjemmestudio etc.Men for den proffe musiker, og GODE hobbymusikant, så er det ALDRI noe som slår the real deal! sorry! Har selv spilt slagverk i korps fra jeg var 6 til jeg var 19, og elektriske trommer var aldri noe tema desverre, verken til øving eller noe annet... Men som sagt, meget plassbesparende, men det er nok det eneste positive jeg ser! fake-lyd blir aldri ekte-lyd:P der e eg enig med det. Har selv spilt slagverk i noen år, og det kan aldri måle seg med skikkelige saker. Eg hadde et skikkelig slagverk for noen år siden, men måtte desverre selge det grunnet for lite plass... Hr aldri angra så mye i heila mitt liv! e jo helste skikkelige saker eg e på utkikk etter, men gubben vil helst ikkje at eg kjøpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Man kan koble til hodetelefoner ja. Manualen kan lastes ned herfra, dersom noen er interesserte i alle detaljer og instilllingsmuligheter som finnes: http://www.medeli.com.hk/downloads/DD30 ... 070428.pdf Skillbill hadde rett i oppsettet, bortsett fra at skarptromma er nede til venstre, og hi-hat'en er nederst på midten. Dere har helt rett i at digitale instrumenter aldri kan erstatte akkustiske instrumenter, men jeg ble iallefall positivt overrasket over lyden på dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Selges nå for 1000 kroner. Dette er veldig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå