Gå til innhold

Trommepads (digitale trommer)

snerk
 Share

Anbefalte innlegg

Medeli DD-305. Helt ny og uåpnet. Selges for høystbydende over 1200 kroner. Porto koster 109 kroner. Kan også hentes/bringes i stavangerområdet.

6cknn83sozci2u8kt9x9.jpg

DD-305 har 25 ferdige slagverk, 215 lyder, 2 pedaler og mye mer. I tillegg til dette har den USB-tilkobling, slik at du enkelt kan koble den til pc for opptak.

DD-305 er liten og lett. Det medfølger trommestikker og alt du trenger av kabler. De innebygde høyttalerne har en fin klang som gjennskaper trommelydenepå en flott måte.

100 innebygde sanger.

Spesifikasjoner:

7 trommepads med trykksensitivitet

2 pedaler (basstromme og hi-hat)

215 lyder

25 slagverk

5 brukerprogramerbare slagverk

100 sanger

1 demosang

Tilkoblinger:

DC 12V

Basstromme

Hi-hat

Hodetelefoner

USB (MIDI inn/ut)

Dimensjoner:

50 cm bred

37 cm dyp

15.7 cm høy

http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1063

http://www.audio-media.no/aspx/produkt/ ... plid=22985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200,- inkludert frakt mente jeg.

Har selv disse "trommene", og er virkelig å anbefale dersom du liker å tromme litt. Kan brukes av både de som har spilt trommer, og av amatører. Ble også imponert av lyden, det høres ut som ordentlige trommer. De er også følsomme for hvor hardt du slår på de med trommestikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tipper utifra "standard oppsett" :

Øverst venstre: Crash-cymbal

Øverst høyre: Ride-cymbal

Midt venstre: High-tom

Midt høyre: Mid-tom

Nederst høyre: Low-tom

Nederst venstre: Hi-hat

Midten nede: Skarptromme

Venstre pedal: Hi-hat

Høyre pedal: Basstromme

(trommestikker ligger underst) hehe..

:D

Helt klart at et slikt instrument, og digitale trommer generelt er et godt alternativ for de som ikke har allverdens plass, dette settet ser jeg gjerne for meg i et lite hjemmestudio etc.

Men for den proffe musiker, og GODE hobbymusikant, så er det ALDRI noe som slår the real deal! sorry! ;)

Har selv spilt slagverk i korps fra jeg var 6 til jeg var 19, og elektriske trommer var aldri noe tema desverre, verken til øving eller noe annet...

Men som sagt, meget plassbesparende, men det er nok det eneste positive jeg ser! fake-lyd blir aldri ekte-lyd:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at et slikt instrument, og digitale trommer generelt er et godt alternativ for de som ikke har allverdens plass, dette settet ser jeg gjerne for meg i et lite hjemmestudio etc.

Men for den proffe musiker, og GODE hobbymusikant, så er det ALDRI noe som slår the real deal! sorry! ;)

Har selv spilt slagverk i korps fra jeg var 6 til jeg var 19, og elektriske trommer var aldri noe tema desverre, verken til øving eller noe annet...

Men som sagt, meget plassbesparende, men det er nok det eneste positive jeg ser! fake-lyd blir aldri ekte-lyd:P

der e eg enig med det. Har selv spilt slagverk i noen år, og det kan aldri måle seg med skikkelige saker. Eg hadde et skikkelig slagverk for noen år siden, men måtte desverre selge det grunnet for lite plass... :( Hr aldri angra så mye i heila mitt liv! e jo helste skikkelige saker eg e på utkikk etter, men gubben vil helst ikkje at eg kjøpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan koble til hodetelefoner ja.

Manualen kan lastes ned herfra, dersom noen er interesserte i alle detaljer og instilllingsmuligheter som finnes:

http://www.medeli.com.hk/downloads/DD30 ... 070428.pdf

Skillbill hadde rett i oppsettet, bortsett fra at skarptromma er nede til venstre, og hi-hat'en er nederst på midten.

Dere har helt rett i at digitale instrumenter aldri kan erstatte akkustiske instrumenter, men jeg ble iallefall positivt overrasket over lyden på dette settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...