Are. Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Hei. Har fått et aldri så lite problem med bilen min. Den har vært litt tungstartet et par ganger i det siste. Jeg filte lenge på startern, og det skjedde ingenting, men hvis jeg ventet 5-10 minutter så startet den tvert. Dette skjedde 3 - 4 ganger. Men så en dag her var den helt død. Den fyrer på stargass, men stopper igjen fort. Det kommer ikke bensin ut fra bensinpumpa, og det er heller ikke spenning fram til pumpa. Sikringen er hel, og jeg tror releet er ok (vet ikke helt sikkert hva som er releet til bensinpumpa, men prøvde å direktekoble om på alle, uten resultat, og alle "klikker" når jeg kobler på styrestrøm) Så da er siste mulighet brudd. Men hvor kan det bli brudd på denne kretsen? Jordinga er ok, så det er på + siden problemet ligger. Er det noe form for "kill switch" som kan ha slått inn? Bilen har vært krasjet ganske så kraftig for en stund siden, men har blitt rettet opp (type bøyd rammevange og skjevt støtdempertårn) Noen som har hatt samme problem? Eller som har en anelse om hva som er galt? mvh. Are
Mafia Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Bensin pumpen min gikk for ikke så mange dager siden, men det var grunnet en lyd som kom fra den noen dager i forveien, helt til den dagen den røk. Det ser jo ikke helt ut som om du har samme problem, men kan det ikke være at selve pumpen er ødelagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå