tørstm5 Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 har kjøpt meg m5 men vil ikke funke som den skal har vært inne til strandveien auto i trondheim men di får ingen logiske feilmeldinger på den.virker som den får alt for mye bensin og virker som den har feil tenning.men di har jo skjekket alt som har med d å gjøre. noen som har råd?
tørstm5 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 m5 e 34 3,6l 1990 mod,glemte helt å skrive d
ifenstad Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Heisann! For mye bensin kan komme av skitten eller defekt lufmassemåler eller defekt lamdasonde. ifenstad
tørstm5 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 har væl funne ut om d har vært d på en bmw forhandler eller? på diagnose eller?
///MPower Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 fusker den noe?? kan være pluggene som er dårlig. innsugsbelgen kan ha sprekke og da får den jo feil info og kan fjuske med bensin/luft forhold. defekt lamda skulle de ha funnet om de tok diagnose ja samme med luftmasse måler
tørstm5 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 fusker mye!! så vidt den går. pluggene er fine.. luftbelgen er fin men eksosen blir veldig fort veldig varm.ny hjerne har jeg kjøpt nye plugger nye pluggledninger.
TexWiller Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Hvis eksosen blir veldig fort varm ville jeg sjekket om innmaten i katalysatoren har løsnet slik at den stenger for eksosen. Ta bort hele katten å start opp,for det trenger ikke nødvendigvis høres på utsiden fordi om innmaten er løs (den kan ha kilt seg)
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Eller gjøre slik vi gjør på verksted å måle trykk på eksos. Et tips kunne være å komme med den oppe til oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå