hav Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Hei Selger en pioneer ryggekamera av modell ND-BC2. jeg kjøpte den, testet også ble bilen solgt :S veil pris hos alle bilstereo forhandlere er 2995,- jeg selger den for 1500kr + eventuelt frakt. Kan hentes i Oslo selges billig pga den er hentet fra USA, jg kjøpte den uten kvittering og selges desverre videre uten kvittering. Orginale bmw 16" felger med sommerdekk selges for kr 1500. bilder kommer senere Mvh Hav
sveinis Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Er litt interessert i bilde av de felgene.... Kan du iallefall legge ut litt mere info om dekk, innpress osv?
hav Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Er litt interessert i bilde av de felgene.... Kan du iallefall legge ut litt mere info om dekk, innpress osv? Hei Jobber fullt i helgene, får lagt mer info på søndag med bilder! Mvh Hav
hav Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 hei Takket være iphone fikk jeg tak i info 205/55 R16 er dekk dimensjon. bilde: Mvh Hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå