Stramvaier Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 skal ikke bjørnar være med så kan du få lov til å låne det ene sete mitt Maze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja men det er flotters. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 jeg kommer med 328en en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Det er bra carlhaakon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleV Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Kommer nok en tur jeg også, bare jeg får shinet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Det er bra Møt opp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 dete høres veldig bra ut karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 I følge yr.no så blir det stor SOL på hamar i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 skulle blitt sol på slutten av dagen i dag også, jeg har så møkete bil at den trenger en sikkelig vask før treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Det er du ikke alenne om å ha Carlhaakon så håper det blir sol snart så får vasket litt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Ja jeg håper jeg får vaska og polert i morgen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ja, er det plass i bilen din i morra eller Stramvaier? Møter opp på Statoil eller noe jeg evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 når skal dere møtes på statioil? hadde vert kult og kjørt i følle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ca kl 1830 +/- kanskje? Tar vel litt over 30min å kjøre bortover. Så kanskje litt før 1830 da. Men ved de tider vil jeg vel tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 tar vel rundt 30 - 40 min men da prøver jeg og komme ned dit før vi drar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå