Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da passer di sikkert ikke på en 4 dørs ix heller da.

Ser på GS at det er forskjellig delenr. på cab kontra sedan/coupe, så det stemmer nok at de ikke passer på bilen din ja desverre.

Skrevet
hvad skal du ha for bakk hjulbue?

Hva mener du her? Kappe ut hjulbuen bak? Hvor mye da isåfall?

Skrevet
ja kappe av, ca 10cm

Tja, blir jo en del jobb med dette siden innerskjermen også må kappes da. Spørs litt hva du er interessert i å gi naturligvis. Trenger du begge isåfall?

Skrevet
ja kappe av, ca 10cm

Tja, blir jo en del jobb med dette siden innerskjermen også må kappes da. Spørs litt hva du er interessert i å gi naturligvis. Trenger du begge isåfall?

er 400kr + porto nok? skal kun ha høyre bue. må lige spøre er der forskjel på en fra 87 og 89? for min er fra 87

Skrevet
Er det helt svarte listverk på den? Hvor mye skal du ha for alle listene på dørene, skjermen, og rundt vinduet?

Alt av lister rundt vinduene er originalt sorte ja. Men på listene på dører og skjermer skinner det litt gulfarge gjennom det sorte, så jeg lurer på om de en gang har vært helt gule siden bilen tidligere har vært gul.

Skrevet
ja kappe av, ca 10cm

er 400kr + porto nok? skal kun ha høyre bue. må lige spøre er der forskjel på en fra 87 og 89? for min er fra 87

Syns kanskje 400,- er litt lite for alt det arbeidet det blir å få kappet ut dette pent. Skjermkanten er forresten "valset" litt pga store hjul(kan sende deg et bilde i morgen dersom du er interessert).

Litt usikker på om skjermene er lik på 87- og 89-mod cab, men mener de skal være lik siden begge disse er bygget med utgangpunkt i prefacelift-karosseri.

Men for 500,- + frakt skal jeg nok få kappet av denne skjermen til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...