635csi Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 a_hansen: har desverre ikke det dekslet. Front, er den hel og pen? bilder? Vel vel, du kan jo vurdere selv. Er du litt nevenyttig så får du lett fiksa denne fronten
marius w Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 hei, hvordan er ser dørtrekkene fram ut. hvis bra, meget intr. pris?
635csi Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 hei, hvordan er ser dørtrekkene fram ut. hvis bra, meget intr. pris? Dørtrekkene er solgt.
635csi Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Da er bilen levert til hugging, og dette er det lille som er igjen av bilen, samt et ok panser og sidevinduer bak(grønntona), komplett med all mekanisme og motor. Selges meget billig:
Laudrup Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Har du lista ved venstre dør og de forran bakskjermene?
635csi Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Det jeg har av lister er: - Framskjermer begge sider - Bakskjermer begge sider - Passasjerdør Listene har vært lakkert gul en gang, for så å bli lakkert sort igjen. Malingsfjerner fikser den saken lett.
635csi Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 mye for side skjørta? Dersom det er sideskjørtet som finnes avbildet i denne tråden du mener, så har jeg desverre kun ett skjørt. Til førersiden tror jeg.
Laudrup Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Det jeg har av lister er:- Framskjermer begge sider - Bakskjermer begge sider - Passasjerdør Listene har vært lakkert gul en gang, for så å bli lakkert sort igjen. Malingsfjerner fikser den saken lett. Regner da med at de på bakskjermene passer pre-facelift 2-dørs også?
635csi Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Litt usikker på om listene passer om hverandre på facelift kontra prefacelift siden jeg aldri har prøvd. Men dette er det helt sikkert noen her inne som vet?
Laudrup Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Litt usikker på om listene passer om hverandre på facelift kontra prefacelift siden jeg aldri har prøvd. Men dette er det helt sikkert noen her inne som vet? Det er ikke likt. har lister fra facelift på nå, og de er litt for lange..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå