Håvard87 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Nokken som har prøvd adapterplater i hattehylla på e36? korsen ser det ut? lurer på å kjøpe 5,25" coaxial. er det 5,25 som er framme i "dørene" også? Info om størrelse på diskant i dørene? Har ikkje sjekka sjøl pga latskap:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Godag håvard! har adapter i hattehylla mi no, har 5,25 bak i adapter for å få senka den slik at orginal dekselet passa. 5.25 framme i dørene, og diskaten er en sånn liten på 4-5cm. Få lagt ut bilde av bilen din no! mini-syvde her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Heey!! kjøre omkapp en dag? ;P du kan ditta asså høres no greit ut hvis orginal deksela passa oppå å styr. va d ej håpte på. da blir d snart stereo i dinna bilen med nokke nytt i syvde da? va tenkt å komme en tur når "store" syvde va heime på perm, men han sa faen ikkje ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 hehe, han kjem igjen i mai;) lite nytt her du! mykje cash du skal legge i anlegg da? få lagt ut et bilde no da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 va tenkt å begrensa penge bruken men ska vertfall ha 5,25 framme og bake og ny speler. he sub i civicen så eg kan flytte over sku hatt delefilter framme, men veit ikkje korsen d e å lage t sånt. Bilde he ej ikkje får sjå om d blir tatt nokken idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 berre å kjøpe frontsett med delefilter og diskant. Easy bisniss, lett å montere, akkuratt gjort det i min bil. http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Very nice bestilte faktisk istad. 4stk focal 5,25 coaxial. såg for meg at d va vanskelig å trekke kabla inn i døra. men e d lett asså? kjøpte felga med 8x18 med 225/40/18 menne.. har du 2komponent i hattehylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 ka felga du kjøpte da? Inni døra va vanskelig so brukte orginalkablane som låg der fra før, altså fra diskant til delefilter. nei berre 2 stk 5,25 focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 okej. d va igrunn ikkje domt prøvde å legge ut bilde av bilen, men d ekje min ting ditta data greiene asso. va på tevodekk, einaste 18" med "BBS Look" som eg kalla d. altså delte eika. he du sann derre msn du? kan sende dei der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 martin_strand88@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå