Sjømann Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Har en komplett bakfanger til touring, E39(ikke M), Nye nyrer i crome utførelse(facelift typen, ikke brukt) samt 4 alu felger med ok sommerdekk( 235/45/17) felgene fremstår som pene uten stygge sår eller riper. ALT dette er originale BMW deler. Kan selges hver for seg !
The_transporter Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 nei hvis du har sett en touring.. så har du kanskje lagt merke til at denne er utformet annerledes fordi det er touring se bilder ser du endra innlegget ditt hehe
Sjømann Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Nyrene er solgt men har fortsatt 4 alufelger m/sommerdekk tilsalgs (Billig)+ den jæ.....bakfangeren til touringen Kom med bud, delene tar plass, skal bort !
Sjømann Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Selger felger og dekk for 4000,- eventuelt bud ! Dekkene kan brukes minst en sessong til ! Da jeg for tiden er bortreist på jobb er det vanskelig for meg å legge ut bilder. Eneste jeg vet er at de ble levert originalt til 02mod 530 DAT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå