tarjei Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 er det noen som har eit svar på vorfor ikkje tankmåleren. temp måleren. spidometre. l på mil ikkje funker lys og turtellar funker. eg har testa alt nor eg holder inne tripp telleren og vrir om nøkkelen så sjekker det om alt funker å det gjør det. dette er ein E36 93mod sedan uten ac, motorvarmer og el ruter. mååå ha HJELP. mvh tarjei tjønn. tlf 90627245. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 har du testa sikringene? kan være den kan ryke, og du alliakvel kan gjøre den funksjonen... ellers, må du kanskje ta ut kontaktene bak og se på de... men vil tippe på ei sikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Ha litt kontakt spray på kontaktene bakpå speedometer huset, å se over sikringene Vil tro feilen ligger der For hvis speedometer å økonomimåler slutter å virke er det mest sansynlig farts giveren din på diffen som er dårlig Men siden alle målerne dine tuller er det nok bare dårlig kontakt en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Jeg har jobbet litt med det samme problemet hos min tante sin e36 318. Husker ikke helt hva de sa der vi fikk det sjekket, men saken er at hele driten my byttes. Du kan alltids dra ut hele speedometer boksen, og se at alle kontaktene står skikkelig. Men etter det jeg vet, er ikke dette et ukjent problem for e36. Nå står det til og med bare "ppppppp" i feltet som viser kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Du har jo fått masse tips? ingenting funket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Sikkert printplata, men den e steindyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 sikkringen går på alle instrumentene. så er ikke 1 for speed 1 for turtall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå