A.Teserud Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 1800,-/bud Hei Vurderer nå og selge spilleren min grunnet kjøp av multimediasenter. *fancy ord* spilleren ble kjøpt høsten 07 på bilextra og kostet 3298,- spilleren er tøff og takler alle formater veldig godt. følger med fjernkontroll spilleren og etui til å ha spilleren i. pent brukt å ser pen ut. ipod kompitabel. som gjør at om man kjøper omformer til Ipod til 1099,- på torshov. (sist jeg sjekket) kan du koble på ipod. ipod lader og du kan spille av all musikken på ipoden bla igjennom spillelister og sangene kommer opp på skjermen. (idellt å ha ipod i hanskerommet) har ikke så veldig peiling på Lyd. så legger heller ut spec's. er forøvrig kompitabel med bluetooth (handsfree funksjon) Main features DEH-P6900IB Max. Power Output MOSFET 50W x 4 Tuner AM/FM Plays CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, WAV, AAC Front Panel Avtagbar Display Illumination Blått OEL Button Illumination Blå Rotary Commander Ja Remote Control Included Multi-Language Display Ja Cellular Telephone Auto Muting Ja Aux-in Ja (bak) iPod Direct Control Ja IP Bus Ja RCA Preout 3 (F+R+S/W eller NON-FAD) Sub-display Output Ja Hard-wired Remote Input Ja Direct Sub Drive Ja High Voltage Output Ja ISO Connector ready Ja Full Control Expansion Units Multi-CD, TV, Multi-DVD, Bluetooth, USB Partial Control Expansion Units DAB Radio Data System (RDS) Ja Traffic Announcement Ja Best Stations Memory (BSM) Ja Auto Alternative Frequency Search Ja Preset Channel Memory 24 Auto/Manual Frequency Search Ja PTY Search Ja CD Player Features DEH-P6900IB CD-R/RW Playback Ja MP3 Ja WAV Ja Windows Media Audio (WMA) Ja iTunes AAC Playback Ja CD Text Ja MP3 Text Display Ja Disc Title Memory Ja Track Search/Scan/Repeat Ja/Ja/Ja Last Position Memory Ja Random Play Ja Audio DEH-P6900IB Balance Ja Fader Ja Loudness Ja Low Pass Filter Ja High Pass Filter Ja Graphic Equaliser 7-band Automatic Sound Leveliser (ASL) Ja Source Level Adjuster (SLA) Ja BMX Ja Attenuator Ja
A.Teserud Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 blir ikke solgt for under 1500,- da beholder jeg den heller selv i traktoren eller noe sånt.
E34 power Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Fekk du ikkje pm min i går,byr deg 1500 + frakt for spilleren?
A.Teserud Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 fint med budrunde:D fortsett å by;) blir solgt til høyeste bud i slutten av uka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå