joris Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Har et 100% renplukka 320karroseri med norske papirer. Selges for vrakpant. Denne bilen hadde skiver bak orginalt!!! Så ombygning til 325 bør kunne godkjennes enkelt. Følger med, dører, ruter, dashbord, teppe, vinduspakninger, lister, fjæbein, bærearmer + div interiørting. I utgangspunktet et bra objekt med lite rust og ingen skader. Det er sveisa litt rust i front, på torpedoveggen og gulv foran. Arbeidet er gjort ordentlig. Gjenstår gulv bak på venstre side, litt i bakkant på kanal og noe småfix på ene hjulbuen. Innerskjermer og reservehjulsbrønn var helt strøkent. Bilen er for god til å vrakes, men kan ikke samle på alt.. Gis derfor bort mot vrakpant. Seriøst interesserte som vil se flere bilder kan sende meg en mail på jon@sfjbb.net Alternativt ta kontakt på 95762552 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 følger ikke me noe annet enn kun karrosseri??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Kun karroseri ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 okey:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Gis bort for 1500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Ja, det er jo panten som jeg får hvis jeg svinger oppom høggern med den. Tilsvarende som en evnt "kjøper" vil få igjen. Du har vel vært på butikken å handla brus.. Var bare et forsøk på å være grei mot noen som trenger et karroseri, evnt chassisnr med papirer.. Men om det er sånn det skal være så leverer jeg den til uka, så er saken ut av verden og gårdsplassen ryddig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Ja, det er jo panten som jeg får hvis jeg svinger oppom høggern med den. Tilsvarende som en evnt "kjøper" vil få igjen. Du har vel vært på butikken å handla brus.. Handler man, så handler man. E30 320 karroseri (2d) m norske papirer gis bort Bommer du bort en røyk, så kan det virke dumt og be om refusjon av momsen. Var bare et forsøk på å være grei mot noen som trenger et karroseri, evnt chassisnr med papirer.. Men om det er sånn det skal være så leverer jeg den til uka, så er saken ut av verden og gårdsplassen ryddig! Må ikke la mine særheter gå utover alle andre her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Fint noen legger slike ting ut her, før det event går i pressa. E30 blir bare mer og mer skjeldne. Dumt det er så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Har nå endra topic så alle aldersgrupper forstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Ingen? Da blir den høgd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 arh er så langt vekke ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Uff må ikke hugge denne da, må vel være noen som trenger et nummer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 har du noen bilder av det? hvordan er tilstanden på det, sånn i forhold til rust, skader osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 kun eu god på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg har komplett 320 motor til salgs også, så for 2500 så får du dette karosseriet og motor, kasse og hjerne. Bra kjøp! Jeg bor i nærheten av sandefjord også.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg