Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en e46 320 coupe.

Har H&R senkefjærer nå. Er veldig godt fornøyd med disse, men skulle gjerne hatt noen som senker litt mer. Sto på nettsiden jeg kjøpte dem at de senker 35/10, men så sto det i tuv papirene 55/30. Å det er vel sikkert fordi coupe'en er senket litt orginalt.

Men jeg lurer på om noen vet om ett bra sett med senkefjærer som senker litt mer altså ?

Skrevet

Hvor mye mer vil du senke? Er på jakt etter et senkesett selv og ser et sett ifra Lowtec på motor technic senker 45/20.

Skrevet
Hvor mye mer vil du senke? Er på jakt etter et senkesett selv og ser et sett ifra Lowtec på motor technic senker 45/20.

Skulle helst fått den ned ca 10mm foran, og kanskje 20mm bak. Det beste ville klart vært å fått tak i justerbart, men da er det jo snakk om en helt annen prisklasse.

Men vet du om det lowtec settet senker 45/20 i tillegg til orginal senkinga, slik at det i teorien senker 65/40?

Skrevet

Skulle helst fått den ned ca 10mm foran, og kanskje 20mm bak. Det beste ville klart vært å fått tak i justerbart, men da er det jo snakk om en helt annen prisklasse.

Men vet du om det lowtec settet senker 45/20 i tillegg til orginal senkinga, slik at det i teorien senker 65/40?

Det blir ikke 65/40. Bilen er senket orginalt fra fabrikken,men du begynner på 0/0 for det.

Men lurer fælt på det apex som GS har jeg også,nå er det jo kampanje i tillegg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...