TerjeAa Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Heisann! 320 min har begynt å drikke mye suppe i det siste. Er oppe i 1,3 i alle fall nå............ Motoren starter som vanlig, går som vanlig og virker helt ok. Eneste jeg kan si å ha merket er at når jeg kjører og clutsher ut, så ligger turtallet igjen på 12 -1300 omd, og går ikke ned på normal tomgang føre bilen står stille............ Noen som har en ide?????
TerjeAa Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Den går også litt ujevnt ved oppstart og har problemer med å finne et jevnt turtall.....................
maurtin Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 grunnen til at den får for mye bensin kan være lambdasonde, tett luftfilter, eller luftmengdemåler? har litt mye forbruk selv tror jeg, ettertenner litt.
efjeldse Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Prøv å koble ut diverse sonder og se om det forandrer seg. E36 må iallefall skifte lambda en gang i blant.
TerjeAa Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Er det lambdasonden som sitter på eksosanlegget midt under bilen? er det mulig og ohme den eller noe?? Hvor sitter LLM? mulig og ohme den??????
maurtin Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 lambda sitte på eksosen under bilen ja, så vidt jeg vet. LMM sitter rett etter luftfilteret. Aner ikke hvordan man feilsøker dem
MikaelR Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Prøv å bytt luftmassemålen,, motor går på nød program når den er defekt! å da bruk den MYE bensin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå