Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har satt i en 1.8is i min compact. Det gikk uten problemer men den fusker eller hopper på tomgang. Fra 500-1500. så lurer da på hva problemet kan være? det er veldig irriterende hehe

Skrevet
stort sett hele tiden ja. veldig morro. spessielt kø kjøring :)

hmm...minner meg veldig om samme greiene som med min :? den fuska også, en stund etterpå røk coilen og den gikk bare på 3syl, etter jeg bytta ut coilen gikk den dønn strøkent igen 8) men du kan jo prøve og bytte plugger hvis ikke de har vært bytta på en stund :)

Skrevet

pluggene er helt nye. har tenkt at det kan være tomgangsregulatoren, tenkte jeg skulle rense den sikkelig.. men hvis det hadde vært lanbdaen hadde den ikke fusket hele tiden da da?

Skrevet
pluggene er helt nye. har tenkt at det kan være tomgangsregulatoren, tenkte jeg skulle rense den sikkelig.. men hvis det hadde vært lanbdaen hadde den ikke fusket hele tiden da da?

det tror jeg...men hadde det ikke duket opp motor lys da?

Skrevet
jo trodde det jeg også...snodig greier... Får rense tomgangsregulatoren å ta det derfra :)

hehe :) høres bra ut 8) du får gi en tilbakemelding på hvordan det gikk :wink:

Skrevet

ja har renset den..med startgass:) men med lite hell gitt:( nå har jeg ingen peiling på hva det er....men det er en ting jeg ikke har fortalt å det er at jeg har byttet topp. den gamle var sprekt. men alt annet fungerer som det skal så det er snodig

Skrevet

har et tips til deg viss det er lamdaen som lager trøbbel for deg(som jeg tror det er, har hatt samme problem) så må du kjøpe orginal lamda sonde!! di u-orginale holder dårlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...