morv-e28 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 ønsker å kjøpe front og bak spoiler m-tech1 e30. trenger ikke være bra i lakk, men må være uten sprekker eller hull. noen som vet om det selges noe nytt ?? må da være bra etter marked for slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Jeg har muligens m-tech1 til e30 liggende son skal selges, front og bakfanger. samt sidesjørt og en lippe til bagasjelokket (vinge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Meiner det ligger en annonse på autodb om komplett M-teck 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 ønsker å kjøpe front og bak spoiler m-tech1 e30. trenger ikke være bra i lakk, men må være uten sprekker eller hull. noen som vet om det selges noe nytt ?? må da være bra etter marked for slikt.... E28n min baki der jo Deg jeg kjøpte den av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Meiner det ligger en annonse på autodb om komplett M-teck 1 Det er nok dessverre solgt http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg har frontfanger til preface E30. AC Snitzher S3 (orginal fra E30 323i S3 turbo) men det er sprekk i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg har muligens m-tech1 til e30 liggende son skal selges, front og bakfanger. samt sidesjørt og en lippe til bagasjelokket (vinge) har front og bakfanger liggende så kan jeg kjøpe det hvis det er bra. kommer selvsagt ann på pris men send meg et tilbud så skal vi se. min er sprukket forann og den har krok bak. dårlig, dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 ønsker å kjøpe front og bak spoiler m-tech1 e30. trenger ikke være bra i lakk, men må være uten sprekker eller hull. noen som vet om det selges noe nytt ?? må da være bra etter marked for slikt.... E28n min baki der jo Deg jeg kjøpte den av eller? Direktør bilen eide jeg noen måneder, men så kom jeg over den jeg har nå og ble nødt til å selge/kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Sånn ser den ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 noen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 ingen som har noe liggende. betaler opptil 5000,- for bra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå