alekspp Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 har bytter motor i min 520, har montert en m20b25 motor som jeg hadde i gammel bilen.. alt virket fint da jeg tok den ut i forje uke... satte den inn i ny bilen idag... men ingen ting fungerer. ikke noe lys noen plass. har strøm i masse vis på batteriet.. har prøvd og bytte motorledningsnett, men akurat likens da også:s har sjekket alle sikkringe. noen som har en anelse om hva det kan være`? setter pris på all respons:D
Bimmerlars Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Har du kobla på den kabelen som går fra batt. til sikringsboksen? Batt sitter vel foran på 520?
alekspp Posted March 29, 2008 Author Posted March 29, 2008 hehe, ja har faktisk koblet batteriet på plass...
alekspp Posted March 29, 2008 Author Posted March 29, 2008 Har du kobla på den kabelen som går fra batt. til sikringsboksen? Batt sitter vel foran på 520? jepp, har koblet den til... har trur muligens det er feil inne den, men skal feilsøke mere idag..
alekspp Posted March 29, 2008 Author Posted March 29, 2008 fikk start:D va seff ei ledning til batterie jeg hadde oversett
Recommended Posts