fish Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Hei der ute, Har prøvd å søke i forum, men finner ikke. På min importerte E34 520i 24v fra Tyskland, er oversikten over sikringene på tysk. Under lokket til sikringene er den en oversikt over sikringene, og jeg lurer på om noen vet om en link der dette er beskrevet på norsk?
Hyggmaister Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Er det på alle bmwer så vidt jeg vet. Noen spesielle du lurer på?
fish Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Er det på alle bmwer så vidt jeg vet. Noen spesielle du lurer på? Mener du at oversikten over sikringene kun er på tysk. Det jeg lurte på er hvilken kurs som går til de forskjellige elektriske elementene, som f.eks nærlys, fjernlys, blinklys, bagasjerom, sentrallås osv osv...
gwskjenald Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Har lurt på det samme en stund jeg å... har vert fint om noen har en link eller oversikt på dette:D
Hyggmaister Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Hmm..Husker de ikke i farten nå, men hadde jeg hatt oversikten foran meg kunne jeg oversatt dem du lurer på Men nå skal jeg legge meg, reiser hal 8 til hardangervidda og kommer ikke hjem igjen før natt til fredag Men om du ønsker min hjelp da, så kan jeg sikkert fikse det, hehe..Send meg en PM isåfall, jeg kommer til å glemme det! hehe...Men mange andre her som er stødige nok på tysk til å si hva som er hva =)
burner Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 http://www.dict.cc/?l=e Tysk-Engelsk-Tysk ordbok kommer godt med Lastet opp koblingsskjema for E34 også; www.xploremedia.no/pub/bmw_etm_e34_1990.pdf Utrolig snedig om du lurer på noe ved det elektriske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå