zHk Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 1. Har montert Angel eyes, så funker ikke den ene ringen.. Må jeg av med det igjen da? Får jeg ny på noe form for garanti? Kjøpt på GS bildeler.. 2. Airbag lampa mi lyser? Kom på helt tilfeldig.. 3. Bremselampa lyser nå også.. Klosser? håper noen kan svare! god kveld..
Bjørner Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 1) Pussig, vanligvis detter begge ringene ut hvis parklyset ikke funker på den ene siden. GS bildeler er underlagt sammevkjøpslov som alle andre butikker/nettsteder i norge. 2) Er vel sånn cirka 1000 poster på forumet om airbaglampa, vanlig på E39 desverre. Det vanlige er sensorpute i frem setene, ei kobling på beltestrammern.. søk på forumet på airbaglampe 3) Slitasjevarselern som sier i fra om at klossene må skiftes eller at BC'n har fått feilinfo fra varsleren.. Har selv meget stygge lyder fra bremsene framme, men de futter fint
bmw530d99 Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Tror Bjørner har sagt det meste, men kikk litt rundt på forumet her så finner du det du svar på det meste av det du lurer på.
zHk Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Ok takk! Kjører med angel eyes rundt kjørelysa fortiden, da den ene ringen ikke funket koblet jeg også ut den andre så det ikke ser så dumt ut .. Stikker innom GS i morra jeg da! Forresten bremsene piper litt men fungerer fint som bare det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå