Vegar br. Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Hei, skal kjøpe m-tech bakfanger til e39`n.. Denne selger koed.. Bagkofanger -M5- www15605 DKK 2.489,00 Køb stk. Til følgende modeller: Alle Limousine modeller Information: - Kofangeren er produceret i Thermo-plast - Kofanger indsats til modeller uden anhængertræk medfølger. Er din med anhængertræk skal du købe indsats nedenfor. - Stødlister til modeller uden PDC medfølger. Er din bil med PDC skal du købe nye stødlister nedenfor. Denne er laget av thermo-plast, og er relativt billig.. Hvordan er kvaliteten i forhold til de noe dyrere fangerene laget i ABS plast? Og er det løs diffuser? ble usikker når jeg så bilde.. https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1
H4kon Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Tenkt til å kjøpe den selv men ble litt skeptisk når jeg så det var termoplast, det er løs diffuser som må kjøpes ved siden av ja.
Vegar br. Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 De har jo også også bakfanger på gs nå.. 3998,- Noen som vet hvordan kvaliteten er?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Termo plast tåler mye juling, men de er også vanskelig å reparere når de først har sprukket. De meste us GM biler hadde vell fangere i dette på 70-90 tallet og muligens enda..
Vegar br. Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Okei.. Og jeg kan vel regne med bra passform på fangeren fra koed?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Vill tro de, men du kan jo ganske enkelt ringe og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå