Hugo-bmw Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 selger en 520 89 mod e34 i deler. har det meste med unntak av frontfanger og lykter i fronten, bakfanger+ panser. gåen toppakning i motoren. ellers allt i orden. bilen var eu ok i juli 2007. bilen er diamantsvart. alle deler selges billig. kan ringe eller sende sms til 99404043 for forespørsel, eller hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 E det avtagbart hengerfeste på denne? Trenger og viskosevifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_ Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Tja, hvordan ser sjåførsetet ut? Fungerer instrumentpanelet? Er det rust i dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Glemte å spør om du hadde belgen til girstanga. Og er dette shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugo-bmw Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 sjekka den belgen i dag, vil ikke anbefale noen å kjøpe den. er to større sprekker eller hull i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Ok. hehe, hengarfestet passa faktisk ikkje. Min e vist firkanta.. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugo-bmw Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Ok. hehe, hengarfestet passa faktisk ikkje. Min e vist firkanta.. Men men.. hmm.. det var leit... hva er det som er firkantet forresten..? festet på bilen eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Det hullet kula skal inn i. du ser det så vidt på bildet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 bytt hele hengerfeste du, er nok den beste løsninga d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugo-bmw Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 passer ikke skruehullene overens da..? på begge bilene mine er det firkantet feste på bilen på en måte, og den kula der har stått på ene. og kula til bruksbilen min er heller ikke helt firkantet for å si det sånn. skal ta ett bilde av festet til bilen det har stått på jeg, åsså legge det inn her, så kan du jo se om det er likt eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå