Gå til innhold

Bensinpumpen min vill ikke starte!

Winther
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat byttet bensinpumpe, men den vill ikke starte

jeg byttet releet og sikringen, er det ingen forskjell.

så Jeg tok måleapperat mellom plussen og kraftstofpumpe sikringe(nr.23) da starter pumpen, men bilen vill ikke starte:S

der er gnist og når jeg skruet av drivstoffslangen som går inn over termostathuset , der er det bensin.

Noen som har en ide for hva det kan være?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du pumpen starte når du vrir om tenninga 2-hakk? Skal kunne høres da. Er det Jetronic bensinpumpe-releé? Liten firkantet svart boks. Du skal høre pumpen starte når du "kortslutter" to av kontaktene til releét, husker ikke hvilke men det står i Haynes boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpa starter ikke da nei, den starter ikke når jeg bytter ut releet, og den starter ikke når jeg bytterut sikkringen, for å få den til å starte må jeg legge en kabel mellom plussen på bateriet og bensinpumpe sikkringen(nr.23 i sikkringsboksen)

men selv om jeg tjukobler den slik, så vil motoren ikke starte når jeg vrir om tenningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor byttet du pumpe?

Fordi den var gåen

den funket delvis,det startet med at etter at jeg hadde kjørt og stoppet bilen, så ville ikke bilen starte igjenn, så gjikk jeg bak skrudde opp og ristet litt i den, så funket den igjenn, så begynte den å bare kutte mens jeg kjørte, men den funket igjenn etter at jeg ristet litt i den, men tilslutt sluttet den bare helt å funke

så demonterte jeg den og testet den på en batterilader, da funket den

har testet den på den andre e34 mine, og pumpen funker like dårli der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...