Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute i nærheten som har en rett og hel topp (885) liggendes? Min er muligens skeiv og sprukket. bilen har vann i olja (grå og jævig) samt at den har brukt endel vann. Ryker ikke nevneverdig av den. Skrudd av toppen nå og toppakninga var hel :? så da er det muligens toppen som har tatt kvelden..Noen innspill fra dere som har peil på dette?? (fliid og balltre)

Skrevet

Ok, har en kompis som skal fortsette og skru for meg i morra. Skal ringe han og be han sjekke nøye i kambukkene da, er det flere steder han bør sjekke etter skader?

Skrevet
Er det noen der ute i nærheten som har en rett og hel topp (885) liggendes? Min er muligens skeiv og sprukket. bilen har vann i olja (grå og jævig) samt at den har brukt endel vann. Ryker ikke nevneverdig av den. Skrudd av toppen nå og toppakninga var hel :? så da er det muligens toppen som har tatt kvelden..Noen innspill fra dere som har peil på dette?? (fliid og balltre)

Ber du om hjelp her fra Fiid og Balltre, hadde det kanskje vært bedre å sende dem en PM?

Skrevet

Ber du om hjelp her fra Fiid og Balltre, hadde det kanskje vært bedre å sende dem en PM?

Hehe, nei var ikke sånn ment da :) Men sitter bare med den følelsen av at de to gutta sitter med endel expertise. Men for all del, sitter det flere der ute med innspill er det bare og synge ut 8)

Skrevet

Som Balltre har nevnt. Kan og legge til sprekk mellom kjølevann og olje på midten av toppen forekommer og. Generelt sett kan en sprekk være vanskelig og finne. Jo høyere vann forbruket var, jo større er sprekken / jo skeivere er toppen. Regner med det ikke var brukt sekskant bolter istede for torx strekkboltene.

Skrevet

Joda, det satt torxbolter på toppen gitt. Toppen vil bli innspisert nøye, og regner med at den sikkert må byttes:( Bilen står hos en kompis så får ikke sjekket den ennå.

Skrevet

Når dere er i gang og leter etter sprekke så kan dere vell se om den er skev i tilegg. Nytt vater og ett bladmål (bladsøker) skal gjøre susen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...