bolinekha Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Kjørt ca: 236 500 Årsavgift er betalt. Eu godkjent til september. Er noen bulker/riper på panser og fram skjerm og dører på h. side. Da jeg hadde sjåfør på bilen, rygga han over noen steiner og da skada han bakpotta, så den vart litt knept, så eksosen leker. Og det vart noen riper i bakfangeren. Kjørelys h.side fungerer ikke, tror det er brudd på ledning. Er hvite blinkers foran og på sidene, senket 40/40, skinntrekk(litt slitt på førersete). Følger med ny bakpotte/efektpotte(uoriginal) og framskjerm h. side. Momo rattet følger ikke med, da det ikke er mitt. kommer flere bilder!! 18500 Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Emblem87 Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 hei! kan du sende me nokken bilder på pm til me? hilsen stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 skal se om jeg får fiksa det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 skal se om jeg får fiksa det! sende noen til meg å er du grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Bilder og pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 legger bilder ut i helga, da kunne broderen sende meg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 da var det kommt noe3n bilder.... skal se om jeg får tak i noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 gi bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Fått no respons på salget eller? Intr i bytte i bilstereo? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 E ein heima so e intr, mn ska ikkje heim før om 3 uker trenge desverre penga, viss ikkje hadde eg hatt bilen sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 ingen som er intr??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Har fremdeles litt skikkeli bilstereo igjen viss du e intr Bur i Sveio og så de e kje så långt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolinekha Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Sorry, trenge pengane!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg