Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 * 1990 modell * Kmstand ca: 225000. * Strøkent sort skinninteriør. som er behandlet ofte for å beholde glans og hindre sprekker. * Orginal motor. * Katalysatorer utskiftet med race katalysatorer. * Elektriske vinduer,speil og takluke. * Sotede linselys. * Sorte blinkers på framfanger * Justerbar Sport evo front leppe(orginal BMW) * Justerbar Sport evo vinge.(orginal BMW) * 17" stygge sommerfelger. * det følger med 4 stk 15" M3 felger. + 2 stk 16" M3 felger. * Speedometer i miles. * Engelsk check panel. * EU godkjent fram til April 2010. * Årsavgift betalt. Stått vinterlagret på tørr låve i vinter. Ellers er bilen fint behandlet, vasket ofte. Ikke i maskin. Oljeskift tatt hvert 5000 km. kjører nå på Castrol motorsport 10w-60 olje. følger med sinnsykt mye dokumentasjon på bilen, har ikke sett igjennom halvparten selv. Speedometer skiftet er gjort på verksted i england, der står det hvor mange km som stod på orginal telleren, og hvor mange miles det stod på det som ble satt i. Så er ikke noe juks å fanteri anngående det skiftet. Send gjerne PM eller spør her om det er noe dere lurer på. Kan sende melding til 90956195 om det er noe dere lurer på. Lite vits å ringe for tiden da jeg er i nordsjøen så dårlig med dekning til tider. Svarer også på mail. Innbytte kan være akuelt. Ikke akuelt om jeg skal betale i mellom. Selger denne bilen fordi jeg bruker den ikke lengre, å har tenkt å frigjøre litt penger så jeg kan fortsette på en annen E30 jeg har stående. Bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Flott bil! Lykke til meg salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 no fikk eg lyst på ny bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hrm. Akkurat hva jeg er på jakt etter, men kjørt litt langt.. Pris? Er det skiftet mye på den? motor overhalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 pris? Som skrevet lengre opp. Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 hrm. Akkurat hva jeg er på jakt etter, men kjørt litt langt.. Pris? Er det skiftet mye på den? motor overhalt? Bilen har noen km på telleren, men den bærer ikke preg av det. Hva som er skiftet og ikke vet jeg ikke akkurat nå, er på sjøen for øyeblikket. å jeg har ikke skiftet noe på den. Motoren er veldig bra, ingen ulyder. Eneste jeg vet som er skiftet er reg.kjede strammeren, denne er skiftet til E36 M3 strammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 no fikk eg lyst på ny bil:) Bare å slå til det Flott bil! Lykke til meg salget! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 skal gi deg ett bud i løpet av uken, driver å skal kjøpe leilighet og skjønner du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aftab187 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Det va ein flotte E30 M3! Håpa du får ein fine pris for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 skal gi deg ett bud i løpet av uken, driver å skal kjøpe leilighet og skjønner du:) Den er grei vettu. har ingen hastverk med å selge. Venter til jeg får rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste! Med et kjapt søk på Mobile.de så fant jeg ut at 215 hk modellene ligger fra ca 190000 og oppover ferdig på norske skilter. Det va ein flotte E30 M3! Håpa du får ein fine pris for den... Det håper jeg også. Får jeg ikke det så beholder jeg heller Prisene på disse stiger for hvert år så kan se på det som en invistering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 bare som et eksempel, denne lander på over 250000 kr ferdig på norske skilter. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hoit, ca hvilke prisklasse ligger denne i? For vi som ikke er skikkelig bil frelste!Er man ikke skikkelig bilfrelst så er hverken E30 M3 spesielt eller BMW M-biler generelt riktig bil. Disse er klart dyrere å vedlikeholde enn en vanlig 3-serie/5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg