Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Her er storien: Bilen slutta og funke, (hørte ikke bensinpumpa) så vi bytta bensinpumpa. Det hjalp ikke. Pumpa starta fortsatt ikke. Har sjekket alle sikringer. Når vi tar måleapparatet imellom noe greier i sikringsboksen så starter pumpa, men bilen starter ikke. Vi har bytta masse deler, men den starter fortsatt ikke. Har funnet ut at jeg ikke har gnist. Hva kan være galt?? m40b18 motor. Takk!
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Alt funker, starter går rundt. Den får liksom bare ikke gnist, og bensinpumpa slår seg heller ikke på når jeg turner nøkkelen.
Hoem Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Kjenner ikke til motoren der, men om det er en banksensor nede på veiva, så kan det med stor sjans være den !
Sunspec Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 defekt bensinpumpe relé? mulig veivsensor/kam sensor er defekte?
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 defekt bensinpumpe relé? mulig veivsensor/kam sensor er defekte? Det er ikke det heller, har hatt det over fra den andre bilen.. Skjønner ikke hva det kan være jeg.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå