Killroy Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 har desverri ikke tid til å gjøre noe med gliset mitt,meget rustfritt karrosseri selges,motor må byttes(det er jo bare en 320),trenger lakk,men er ett veldi bra utgangspunkt for en skikkeli racerbil.. mangler ikke noen årsavgifter.. står på sørlandet.. endel nye deler følger med.. selges 5000kr tlf 91855309 det er en 2 dørs me takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 bilder.. km stand.. Hva er det som feiler motorne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Års model? bilde ? Litt mer info ? Tilstand ? Km stand ? Hva er feil ? Hva som følger med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 er interressert. er bilen kjørbar slik at en kan komme seg heim uten henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Års model? bilde ? Litt mer info ? Tilstand ? Km stand ? Hva er feil ? Hva som følger med ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 lite seriøs selger med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingla Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 eller lite seriøse kjøpere...tlf nr står i annonsen det er jo bare ta opp røret å ringe også hvis dere er interesert men jeg kan si at bilen er ikke kjørbar hvis noen har tenkt å kjøre den hjem..har vel stått i noen år nå tro jeg..men den er veldig god for rust hvertfall når jeg så den for noen mnd siden det kan jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg