Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. hadde problemer med bilen idag.. når jeg skulle starte så virket det som den ikke fikk tenning i det hele tatt.. fikk kjørt starteren en stund og det dunstet bensin.. etter en stund så begynte den å hompe seg igang og gikk normalt etter en stund! stoppet den når den var varm og startet igjen og da var det ikke noe problem.. noen som vet hva det kan være? det er en 520 97 modell!

Skrevet

har hatt samme problem på min.....starter, men må file lenge. ifjor sommer ville den ikke starte i det hele tatt, byttet plugger så ble det bra igjen. men det samme skjedde en morgen her i påsken. motoren hostet og harket og virket ikke som den tente på alle 6 sylindrene, men det kom seg etterhvert. er noe usikker på om det er mekanisk el el feil, men holder en knapp på el.

flere som har lignende problemer?

Skrevet

merkelige greier.. men det virket som om det ikke var komp eller at starteren ikke slo inn heller.. hørtes ut som den gikk allt for fort! skummelt om det skulle dukke opp igjen.. er jo avhengig av bil

Skrevet

Dette er et kjent fenomen ,det som skjer er ikke noe anet en at motoren får for mye bensin og blir sur (våte plugger) hvis du kaldstarter bilen og stopper etter noen sekunder kan det være problem å starte etterpå .Der jeg jobber kommer ofte biler i kranvogn pga dettte ,som oftest holder det og holde gasspedalen i bunn og kinne til den starter igjen eller så byttes det plugger og alt er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...