cmito Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Får ikke start på E30'n min. Har bensin og gnist, men syns den gnister veldig sent (ca en gang i sekundet) men helt jevnt. Har dårlig batteri på bilen, men har koblet på en kraftig lader mens jeg holder på. Er det bare batteriet som kan være problemet? Eller er det noen andre som har hatt et lignenes problem? Takker for Svar
TheBirg Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 1 gang i sekundet er ca ok det... om du snakker om når du drar den rundt på starteren. Når du sier at du har bensin mener du i tanken eller at det blir spylt inn i motoren ? Om jeg skal våge å gi et hint så ville jeg byttet bensinpumpen.
Morty999 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 skal da gnistre mer enn 1 gang i sekundet når man vrir på starteren..
TheBirg Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hvor mange ganger i sekundet skal den gnistre da? Kan hende det er avhengig av hvor fort motoren blir dratt rundt av starteren ? Sjekk bensintilførsel du "cmito"
Morty999 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 starteren går da fortere en 60rpm.. når jeg har sjekka gnist osv så gnistrer det hvertfall 2-3ganger pr.sek med "normal" fart på startern
cmito Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 Heisann! Takker for svar, har bare "glemt" å være her inne på bimmers i det siste:P Jeg er enig med det Morty sier om at den skal gniste en 2-3ganger i sekundet. Ja jeg har sjekket at den har bensin. Skrudde av på returen på bensingalleriet og vrei på tenninga. Spruten stod iallefall ut der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå