325icab_88 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Utgangspunktet er en 72 mod 2002 som er totalt ombygd tl en 74 turbo. Alle delene er tatt fra en original kvadda turbo fra Sverige. Ombyggingen er godkjent av Bmw Norge og bilen er vist ved biltilsynet, ombyggingen er stemplet i vognkort. Bilen er ned til minste detalt over og under, lik en turbo. Bilen er utstyrt med Alpina 15" felger 6" forran og 7,5" bredde bak. Disse er rettet, glassblåst og pulverlakkert. Er som nye, umilig å få tak i i dag. Absolutt alt av foringer og bremser under bilen er nytt. Bilen er utstyrt med nye Bilstein rundt baut. Nytt senkesett medfølger, ikke montert da jeg synes det senker for mye. Bredderene er nye originale Bmw deler, ikke noe dårlig kopi. Dekka er også nye 205/50-15. Motor er original M10 turbo som er påmontert KMS datasprut og Bosch 420cc dyser, bensintrykksreg. bredbåndslambda, dump, coilpakke med signalforsterker, triggerhjulsett, vanntemp sensor, lufttemp sensor, KN luftfilter, Garret turbo, Samco silicone slanger, stor intercooler, oljekjøler. Girkassen er 5 trinns Getrag 240. Bilen er 100% rustfri, har aldri vært sveiset i. Bilen trenger lakkering og mapping av datasprutet. Har gått dritt lei hele bilen grunnet manglende kunnskap rundt sprutet, og ønsker å ha noe som er ferdig å kjøre med. Interiøret er originalt turbo, stoler, instrumenter mm. Rutene er originalt grønntonet rundt hele. Vurderes solgt for rundt 80 000. Innbytte vurderes. Mellomlegg begge veier, trenger ikke være Bmw. Ta kontakt på 920 13 428 ved interresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Råstilig bil! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja, den er drittøff Blir den ikke solgt eller byttet bort gjør jeg den ferdig selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Kor mange hk og kor mykje vege den bilen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Oppsettet er hvertfall godt for 250hk, bilen veier ca 1000kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Jeg vil ha den. hmm, dro opp lommeboka for og skrape sammen penger til deg. var 24kroner og 50 øre. holder det? hehe:P Neida, lykke til med salget. evt, få den ferdig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Oppsettet er hvertfall godt for 250hk, bilen veier ca 1000kg Er den virkelig så tung? Er dette vognkortvekt, eller har du veid den fysisk? Jeg sammenligner litt med tilsvarende biler fra den tidsepoken der, og bare undres på hva tørrvekt er oppgitt til i vognkort. Bare av ren nyskjerrighet Er iallefall ikke noe tvil om at det utgangspunktet der har et bra potensiale, så lykke til med salg av en grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg